Brandenstein-marssi

Ajankohta 15.4.2023
Kesto 8 h
Ilmoittautumisaika 16.1.2023 21.09 - 31.3.2023 9.00

Tavoitteena on, että kehitetään reserviläisten marssitaitoja sekä toimintakyvynyl-läpitoa pitkien marssien aikana.

Kaikille reserviläisille. Marssin menestyksellinen suoritus muodostaa osan reserviläisen kenttäkelpoisuus suoritusta, ja siitä myönnetään 1 RKH vastaavuus

Marssi kolme – maksa kaksi; huomioithan, että osallistumalla Brandenstein-marssiin huhtikuussa Loviisassa & Kesäyön marssiin kesäkuussa (10.6.) Tuusulassa, niin ansaitset tällä ilmaisen osallistumisen Kesäyön marssiin elokuussa Raaseporissa.”

Marssi toteutetaan Loviisan lähiympäristössä, mukaillen Osasto Brandensteinin reittiä.
25 km reppumarssi sotilasvaatetuksessa. Reppujen tulee olla sotilaskäyttöön soveltuvia, M05/M91 tai muuten hillityjä kuosiltaan. Vaatetuksen tulee olla M05/M91/M62 kuosia.
Marssija hankkii varusteensa itse. Marssi toteutetaan pienryhmissä. Reitti on merkitty, mutta osallistujilta edellytetään kartanlukutaitoa. Marssijoille annetaan lounaspussi lähdössä. Matkalla 2 vesipistettä.

08.30 -09.00 Ilmoittautuminen
09.00 Marssipuhuttelu
09.15 (tai kun puhuttelu loppuu) Lähtö

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa. Maksukäytänteet tulevat voimaan 1.3.2023.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä

muistathan että osallistumalla Brandesteinin ja Tuusulan marsseille, Raaseporin marssi on ilmainen

Loviisa

Marssin johtaja: Jarkko Törmänen