Kuntotestaajakurssi

Ajankohta 27.5.2023
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 1.2.2023 20.32 - 13.5.2023 23.00

Kurssin tavoite on antaa valmiudet toimimaan reserviläisen kuntotestien pitäjänä. Kurssin jälkeen osallistuja tietää eri testien suoritustavat ja turvallisuustekijät.

Tämä kurssi on käytännön osuus kaksiosaisesta kurssista. Tälle kurssille osallistumisen vaatimuksena on suoritettu teoriakurssi: (https://koulutuskalenteri.mpk.fi/Default.aspx?tabid=1054&id=158007)

Teoria- ja käytöntöosion hyväksytysti suorittaneille myönnetään reserviläistestaajan oikeudet.

Kurssi soveltuu kaikille fyysisestä toimintakyvystä ja sen parantamisesta kiinnostuneille. Aiempi liikunta-alan koulutus tai valmennuskokemus ei ole pakollinen, mutta suositeltava.

Kurssin yhteydessä järjestetään kuntotestitilaisuus reserviläisille MPK:n erillisenä kurssina. Kurssilaiset osallistuvat testitilaisuuteen suorittamalla testit itse sekä osallistumalla testaamisen järjestelyihin.

Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla. MPK:n piirit viestivät osallistujille sähköpostilla, mm. kurssille hyväksymisestä ja mahdollisista muutoksista.

Lauantaina 27.5.
Kurssi alkaa klo 9.00.
Kurssin päätös n. klo 16.

Päivän aikana kerrataan lyhyesti jo opiskeltua teoriaa, jonka jälkeen toteutetaan käytännön testitapahtuma, jonka jälkeen annetaan palaute ja päätetään kurssi.

Kurssi on maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään koulutuspaikkaan.

Ampumaradan Paviljonki
Hiukanreitti 225