Kesäyön Marssi - Toimitsijat

Kesto 1-3 pv, kunkin toimitsijan tehtävästä riippuen
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 22.1.2023 18.12 - 9.6.2023 14.00

Tälle kurssille ilmoittautuvat Kesäyön Marssin 2023 toimitsijat. Tehtäviä löytyy huollon,
kuljetuksen, muonituksen, opastuksen, reittien rakentamisen ja lääkinnän osalta

Ei vaatimuksia, Osallistujat varustetaan yhtenäisellä suojavarustuksella tapahtuman ajaksi (MPK kenttäasu). Koska osa matkoista on varsin pitkiä, niin osa huoltopisteistä on auki varsin pitkään.
Mahdollisuuksien mukaan henkilöstöä vaihdetaan välillä.

Marssi pidetään Lauantaina 11.06.2023 klo 16 alkaen. Sitä ennen osa kurssilaisista valmistelevat ilmoittautumispisteet, merkitsevään reitit ja valmistelevat huoltopisteet. Tarkempi aikataulu toimitetaan lähempänä.
Osa työryhmistä aloittaa jo torstaina. Kunkin työryhmän vastaava kontaktoi omaa työryhmäänsä tarkemmasta aikataulusta.

Oa työryhmistä aloittaa jo torstaina. Kunkin työryhmän vastaava kontaktoi omaa työryhmäänsä tarkemmasta aikataulusta.

Osallistumisen kurssille voit perua MPK-kortin kautta ilman kustannuksia 7 vrk ennen kurssin alkua, eli viimeistään 2.6.2023, kello 08.00 asti.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa. Maksukäytänteet tulevat voimaan 1.3.2023.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä

Puolustusvoimien kurssikeskus
Rantatie 66