Selviytymiskurssi, Täynnä

Ajankohta 6.10.2023 - 8.10.2023
Kesto 2,5
Ilmoittautumisaika 26.3.2023 15.00 - 15.9.2023 9.00

Kurssin jälkeen on osattava, tulen tekeminen eri keinoin, veden hankkiminen ja puhdistaminen, yöpymissuojan rakentaminen, henkilökohtainen selviytymisvarustus ja sen käyttö sekä suunnistaminen selviytymistilanteissa.

18v täyttäneet suomen kansalaiset.

Kurssi on fyysisesti vaativa. Maastossa liikkumisen perustaidot ovat eduksi. Kurssin luonteeseen kuuluu itsensä haastaminen ja joutuminen mukavuusalueen ulkopuolelle. Luvassa on mahdollisesti kylmää, märkää ja nälkää.

Kurssiohjelma jaetaan osallistujille kurssikirjeessä

Koulutusviikonlopun hintaan sisältyy opetus, opetusmateriaali, ohjelmaan merkityt ateriat sekä mahdollisen oppimisympäristön käyttö, suojavaatetus ja -varustus, majoitus ja vakuutusturva.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Paikka ilmoitetaan myöhemmin

Suvi Tonteri p. 050 576 7294, suvi.munnukka@gmail.com