EMILIA23 Sotilasmerenkulun perusteet, merikuljetukset

Ajankohta 12.5.2023 - 14.5.2023
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 5.3.2023 15.39 - 27.4.2023 9.00

Kurssin tavoitteena on tukea EMILIA23-harjoituksen merikuljetuksia. Aluksen miehistön koulutustason mukaan, tavoitteena on kerrata tai opettaa merenkulun ja merimiestaidon perusteita sekä perehdyttää miehistön uudet jäsenet m/s Pirkanmaan turvallisuussuunnitelmaan ja alusympäristöön.

m/s Pirkanmaan miehistölle.

Kurssinjohtaja hyväksyy miehistön. m/s Pirkanmaan toiminnasta kiinnostuneet voivat olla yhteydessä kurssinjohtajaan.

Erillisen ohjelman mukaan.

Kurssi on osallistujalle maksuton.

Maksuttomilla kursseilla peritään 30 euron maksu, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Pansio
Laivastontie 2