Maastosuunnistuksen perusteet

Kesto 1 vrk
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 30.3.2023 8.00 - 13.5.2023 15.00

Nyt on erinomainen tilaisuus verestää suunnistustaitojaan ainutlaatuisella harjoitusalueella Pansion luonnonkauniissa varuskunnassa!

Kurssin jälkeen reserviläinen on saanut kertauksen sotilaan perustaitoihin sisältyvästä suunnistustaidosta ja omaa valmiudet käydä itsenäisesti kuntorasteilla syventämässä osaamistaan.

Kurssilla opittuja tietoja pääset halutessasi soveltamaan käytännössä erillisellä kenttäkelpoisuussuunnistuksen kurssilla, esimerkiksi 5.6. Porissa (myöhemmin avautuva erillinen ilmoittautuminen MPK:n kurssikalenterin kautta).

Reserviläisille, suunnistuksesta kiinnostuneille täysi-ikäisille.

Osallistujalla tulee olla maastokelpoinen ja säänmukainen vaatetusvarustus.
Pieni reppu ja juomapullo mukaan!

0930-1000 ilmoittautuminen varuskunnan portilla
1000-1600 varopuhuttelu, luentoja ja käytännön suunnistusharjoitus maastossa.

Päivän aikana tarjotaan lämmin ateria.

Kurssimaksu sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin, ruokailut ja vakuutuksen.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Pansio
Laivastontie 2