MilFight perus- ja jatkokurssi

Ajankohta 1.6.2023 - 31.8.2023
Paikkakunta Vaasa
Ilmoittautumisaika 6.4.2023 8.00 - 1.8.2023 18.00

Kehittää monipuolisella harjoittelulla rehdissä ilmapiirissä kamppailu- ja itsepuolustustaitoja, uhkatilanteen voimankäytön hallintaa sekä kohentaa fyysistä kuntoa.

Motto: Mitään kamppailun osa-aluetta ei väheksytä, pisteitä ei lasketa eikä akrobatiaa harrasteta vaan kaikki energia keskitetään "selviytymisen kaavan" oppimiseen!

Jokaiselle, joka haluaa kehittää uhkatilanteen hallintaan liittyviä itsepuolustustaitoja ja parantaa fyysistä kuntoaan. Laji soveltuu erinomaisesti myös turvallisuusalalla toimiville. Peruskurssille osallistuvilta ei edellytetä aiempaa kokemusta kamppailulajeista.

Harjoitusajat
- maanantai klo 19.30 - 21.00
- torstai klo 19.30 - 21.00

Perus- ja jatkokurssilaiset harjoittelevat samaan aikaan mutta teemat ovat eriytettyjä!

Varustus: T-paita ja treenihousut (MMA-shortsit tai jonkun "budopuvun" housut). Toki verkkarihousutkin käyvät. Nyrkkeilyhanskat ja käsisiteet (peruskurssilaiset voivat muutamaan harjoitukseen osallistua ilman näitä, mutta jatkossa hanskat ovat välttämättömät), hammassuojat, suihkutossut, joilla siirrytään pukuhuoneesta tatamille. Jalat pestään aina ennen harjoituksia. Judosalin joustotatamilla on erinomaisen turvallista harjoitella heittoja. Tiloista löytyy juuri remontoidut, siistit pukuhuoneet ja suihkutilat naisille ja miehille

HUOM! Reserviläisille myönnetään max. 2 rinnasteista kertausharjoitusta kurssista. Tieto merkitään osallistujalle jälkikäteen.

Harjoitteluun kuuluvat
- lyönnit, potkut ja heitot sekä niiden torjunta
- maahanviennit
- hallintaotteet
- nivellukot
- kamppailu maassa
- toiminta lyömäasetta vastaan
- lisäksi jokaisen harjoituksen pääaihe videoidaan ja julkaistaan harjoitteluryhmän whatsapp-Milfight -ryhmässä
- ... ja paljon muuta

Merkittävää "selviytymisen kaavan" oppimisessa on perustekniikoihin liittyvä kombaatioiden harjoittelu.

Kurssimaksu sisältää vakuutuksen.

Teeriniemen väestönsuojan judosali