Linnakevene Gyltön kunnostus 1

Kesto 1 vrk
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 7.4.2023 16.29 - 14.4.2023 8.00

Kurssin jälkeen kurssilainen tuntee aluksen kevätkunnostusohjeen mukaiset akuston vaihdot, koneiden öljynvaihdot, järjestelmien läpikäynnit ja niiden toiminnan varmistamisen sekä koeajon merkityksen telakoinnin jälkeen. Kurssi opettaa, kertaa ja ylläpitää ottokaluston vastaanotto- ja kunnostustaitoja.

Aluksen toiminnasta kiinnostuneelle.

Kurssilaisella oltava mukanaan säänmukainen, likastumisen sietävä ulkovaatetus ja muistiinpanovälineet.

0830 Kurssilaisten ilmoittautuminen Pansiossa
0850 Alkupuhuttelu/Varoluento kurssilaisille
0900 Koulutusta kurssisuunnitelmien mukaisesti, lounas ja päivällinen
1800 Kurssin päätös ja kotiutus Pansiossa, purkutoimet Pansiossa

Kurssi on osallistujalle maksuton.

Maksuttomilla kursseilla peritään 30 euron maksu, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille.
Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Pansio
Laivastontie 2