Maanantairastit suunnistuksen kenttäkelpoisuus 7 km

Kesto 4 tuntia
Paikkakunta Pori
Ilmoittautumisaika 15.4.2023 23.30 - 29.5.2023 17.00

Kurssin tavoitteena on suorittaa kenttäkelpoisuus osasuorite suunnistuksessa 7 km:n suunnistusradalla.

Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti reserviläisille, mutta muutkin yli 18-vuotiaat, joiden suunnistustaidot on riittävät 7 km:n keskivaikean suunnistusradan suorittamiseen. Sopii hyvin MPK:n suunnistuksen alkeiskurssin suorittaneille.

Suunnistukseen sopivat liikuntavarusteet, kompanssi. Kurssilla saa lainaksi Emit-kortin.

Kurssilla suoritetaan reserviläisille suunnattu 7 km kenttäkelpoisuus rata. Rata on toteutettu reserviläisille kenttäkelpoisuuden osasuoritteeksi soveltuvaksi.

Kurssi on osallistujille maksuton.
Mikäli kursille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi

Kirkkokangas FK-rata
Vanha Raumantie 699/PT 12857