Reserviläisten kuntosuunnistus, sisältää yösuunnistuksen

Kesto 0,5 päivää
Paikkakunta Pori
Ilmoittautumisaika 27.6.2023 16.30 - 25.9.2023 20.30

Kurssilla tavoitteena on ylläpitää suunnistuksen perustaitoja. A-radan suorittaneen saavat kenttäkelpoisuusosasuoritteen suunnistuksesta. Tulokset ilmoitetaan Puolustusvoimille.

Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti reserviläisille, mutta muutkin yli 18-vuotiaat, joiden suunnistustaidot kaipaavat kertaamista ja harjoittelua voivat osallistua.

Suunnistus tapahtuu illalla pimeällä.
Rastit ovat Rastikarhujen maanantairasteilla. Tarjolla on D- ja C- rastit (helppoja) ja B- ja A-rastit (haastavia). Tule ajoissa paikalle, että ehdit vähän lämmittelemään.
Ota mukaan kevyt liikuntavarustus, juomapullo, kompassi, valaisin ja Emit-leimasimen saa lainattua, jos sitä ei ole.

Kurssin lähtö tapahtuu klo 20.30 alkaen. Pyri tulemaan ajoissa paikalle. Lähteminen tapahtuu porrastetusti ilmoittautumisjärjestyksessä. Paikalla on MPK:n henkilöstöä opastamassa. Suunnistusaikaa on klo 23.30 asti.

Kurssi on osallistujalle maksuton.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse lounais-suomi@mpk.fi

Porin Metsä
Ilmailuopistontie 187