12,7 ITKK 96 kouluttajakoulutus

Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 23.8.2023 14.28 - 25.9.2023 23.00

Kurssin jälkeen kurssilaiset soveltavat (hallitsevat) 12.7 ITKK:n kouluttamisen
koulutusohjelman mukaisilla kursseilla. Tyypillinen toteutuskesto on 16 tuntia ja tässä
muodossa kurssin sisältö vastaa kahta (2) rinnasteista kertausharjoituspäivää

Ensisijaisesti Mpk.n sitoutuneille kouluttajille mutta avoin kaikille kouluttamisesta kiinnostuneille ja reserviläisille jotka haluavat toimia ilmatorjunta-aselajin kouluttajina. Osallistujan hyödyksi katsotaan ilmatorjunta-aselajituntemus.

Koulutuskokonaisuuden tavoitteena on, että koulutusten jälkeen kurssilaiset omaavat
taidot toimia kouluttajina perus- ja/tai jatkokursseilla.

Kouluttajakurssien esitietovaatimuksena on MPK:n kouluttajakurssin suoritus tai sitä vastaavat tiedot.

Koulutusmuotona on luokkaopiskelu, karttaharjoitukset sekä
käytännön harjoitukset. Lisäksi hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan verkkoavusteista
opiskelua.

Osallistuminen kurssille on maksuton.
Osallistumisen kurssille voit perua MPK-kortin kautta ilman kustannuksia 7 vrk ennen kurssin alkua,
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa. Maksukäytänteet tulevat voimaan 1.3.2023.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä

Santahamina
Radioniementie 1