Merenkulku, 3. Pimeäajoharjoittelu

Kesto
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 14.8.2023 18.55 - 6.9.2023 23.59

Kurssilaiset osaavat merenkulun yöolosuhteissa halliten tutkanavigoinnin, tutkalla ajon, valaistujen merimerkkien luvun ja toimimisen yöolosuhteissa.

Merenkulun perusteet omaavat henkilöt. Alushenkilöstölle ja kansimieskurssin suorittaneille. Kurssilaisten on oltava yli 18-vuotiaita.

Ajoharjoitukseen tulijoiden on syytä huomioida säänmukainen varustus.

Kokoontuminen Radioniemessä Santahaminassa klo 17.30.
Paluu mereltä noin 22.00.

Kurssinjohtajalta tarkemmat tiedot pimeäajoharjoittelun yksityiskohdista.

Kurssi on osallistujalle maksuton.

Maksuttomilla kursseilla peritään 30 euron maksu, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille.
Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Santahamina
Radioniementie 1