HRUP Koulutuspäivä Syksy 2023

Kesto 1
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 18.8.2023 7.00 - 10.9.2023 9.00

HRUP:n koulutustoimikunta järjestää jälleen suuren suosion saavuttaneen koulutuskurssin piirin jäsenille. Kurssi järjestetään totuttuun tapaan MPK:n kurssina Tuusulassa. Luvassa on sopiva yhdistelmä käytännön rasteja ja upseereille suunnattua taktisen tason koulutusta. Lauantai-illaksi järjestetään saunomismahdollisuus.

Tapahtuma vain HRUP:n jäsenille

Lyhyesti

MITÄ: Ainoastaan reserviupseereille suunniteltu koulutusviikonloppu, taktisella painopisteellä. Koulutettavat asiat soveltuvat kaikille reserviupseereille, sotilasarvoon ja koulutustasoon katsomatta. Sisältö eroaa aikaisemmista koulutuspäivistä, eli voit osallistua, vaikka olisit osallistunut vastaavalle kurssille aikaisemmin.
MISSÄ JA MILLOIN: Puolustusvoimien palvelukeskus Tuusulassa lauantai 16.9. kello 9.00-18.00
MITÄ MAKSAA: Ilmainen mukaan lukien ateriat
VARUSTUS: M05 - kurssilaiset varustetaan tarpeen mukaan, omien varusteiden käyttö on sallittua
ILMOITTAUTUMINEN: https://koulutuskalenteri.mpk.fi/Koulutuskalenteri
Ilmoittautuminen sulkeutuu 10.9. klo 9:00!

Aikataulu

Aika ja paikka: Puolustusvoimien palvelukeskus Tuusulassa lauantai 16.9. kello 9–18 (koulutusosio)
Koulutusaiheina: Viestikoulutus, Ilmatorjunta, Kranaatinheitin, Komppanian päällikön puolustukseen ryhmittyminen. Lisäksi osallistujille toimitetaan ennakkotehtävä.

Osallistuitko jo koulutuspäivään?

Aikaisempi osallistuminen ei poista mahdollisuutta osallistua uudelleen, koska koulutuspäivien aiheet vaihtelevat. Koulutuspäiviin tarvitaan myös kouluttajia, eli jos haluat itse tulla kouluttamaan jotakin yllä mainittua aihetta tai ideoit hyviä koulutusaiheita tuleville kursseille, ota rohkeasti yhteyttä koulutustoimikunnan puheenjohtajaan: Tuomas Hauvala, tuomas.hauvala@hrup.fi

Kurssi on osallistujalle maksuton.

Osallistumisen kurssille voit perua MPK-kortin kautta ilman kustannuksia 7 vrk ennen kurssin alkua, kello 08.00 asti.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa. Maksukäytänteet tulevat voimaan 1.3.2023.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä

Puolustusvoimien kurssikeskus
Rantatie 66