Kurssinjohtajien täydennyskoulutus

Ajankohta 7.1.2024
Paikkakunta Kajaani
Ilmoittautumisaika 11.10.2023 23.00 - 21.12.2023 12.00

Lisätä kurssinjohtajina ja varajohtajina toimivien sitoutuneiden valmiuksia kurssin suunnitteluun, valmisteluihin, johtamiseen ja jälkihoitoon.

Kajaanin koulutuspaikan vuoden 2024 kurssien kurssinjohtajina ja varajohtajina toimiville sekä kurssinjohtajatehtäviin kouluttautuville.

Tilaisuuteen on mahdollista osallistua Teams-yhteydellä. Linkki jaetaan erikseen. Paikkakuntalaisten on suotavaa osallistua tilaisuuteen Kainuun prikaatissa. MPK:n tapaturmavakuutus ei kata etäosallistujia.

Suositeltavaa ottaa omat koneet mukaan.

Sotilasalueelle tulijalla on oltava esittää voimassa oleva poliisin myöntämä henkilökortti tai passi.

Kurssilla käsitellään kurssin suunnittelu- ja johtamisprosessi vaiheittain sekä koulutuspaikan että yksittäisen kurssinjohtajan näkökulmasta. Kurssilla esitellään kurssiin liittyvät dokumentit ja valmistellaan kurssiin liittyviä asiakirjoja kuten kurssikuvaus, kurssiohjelma, materiaalitilaukset ja varuskortit.
Kurssilla kerrataan moodlen ja teamsin hyödyntäminen prosessin eri vaiheissa.
Kurssiohjelma tarkennetaan, kun osallistujat ovat selvillä. Osallistujien kanssa sovitaan erikseen pienimuotoisista valmistautumistehtävistä alustukset vast. Kurssi-info lähetetään viikolla 52.

Maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään koulutuspaikkaan.

Kainuun prikaati
Prikaatintie 97