Varustamiskurssi 7

Kesto 2 päivää
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 15.10.2023 14.25 - 13.2.2024 16.00

Kurssin tavoitteena on tuottaa perustamiskeskuksen varastojoukkueen tehtäviin kykeneviä reserviläisiä ja parantaa osallistujien tuntemusta Puolustusvoimien materiaalin osalta.

Kurssi on tarkoitettu perustamistoiminnasta kiinnostuneille reserviläisille.

Toimimme pääosin sisätiloissa, suojavaatetuksen saa lainaan tarvittaessa. Omaa maastopukua m/05 saa käyttää.

Kurssi vastaa varusteiden jakamisesta viikonlopun muille kursseille perjantaisin ja tarvittaessa lauantaisin sekä varusteiden vastaanotosta ja huollosta sunnuntaisin.

Kurssi on osallistujille maksuton.

Osallistumisen kurssille voit perua MPK-kortin kautta ilman kustannuksia 7 vrk ennen kurssin alkua.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä.

Santahamina
Radioniementie 1

Perustamis- ja purkuhenkilöstö:
Erkki Joukainen, erkki.joukainen@mpk.fi

Kurssin käytännön asiat ja hallinto:
Materiaalipäällikkö Timo Tuomi, 050 547 2547, timo.tuomi@mpk.fi