KEVÄT NIINI24 Johdon ja huollon kurssi

Kesto 3 päivää
Paikkakunta Niinisalo
Ilmoittautumisaika 9.11.2023 12.31 - 1.4.2024 23.00

Kurssin suorittamisen jälkeen harjoituksen johto- ja tukiosaston henkilöt tietävät, miten Lounais-Suomen maanpuolustuspiirin harjoitusviikonloppu rakennetaan ja osaavat yhteistyössä kurssinjohtajien kanssa laatia harjoituksen tukipyynnön, turvallisuussuunnitelmat, riskienarvioinnit ja materiaalitilauksen sekä perustaa, johtaa ja purkaa harjoituksen.

Kurssi on tarkoitettu harjoituksen johdolle ja harjoituksen huolto-organisaatiolle. Jokainen osallistuja käy ilmoittautumassa itse kurssille.
Harjoituksen tukiorganisaation perustamistehtäviin tarvitaan myös uusia toimijoita. Mikäli olet kiinnostunut tukiosaston tehtävistä, ilmoittaudu kurssille. Tukitehtäviin voi osallistua ilman edeltävää kokemusta. Kurssilaisen tulee olla 18-vuotta täyttänyt.

Kurssilaiset on vakuutettu kurssin aikana.
Kurssille osallistujan on kurssille saapumisen yhteydessä todistettava henkilöllisyytensä.
Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla. MPK:n piirit viestivät osallistujille sähköpostilla, mm. kurssille hyväksymisestä ja mahdollisista muutoksista.

Sisältö ilmoitetaan osallistujille erikseen.

Kurssi on osallistujille maksuton.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse kurssin johtajalle.

Niinisalon varuskunta
Varuskunnantie 112