Kouluttajakurssi; Ilmatorjunnan tulenjohtaminen

Paikkakunta Parolannummi
Ilmoittautumisaika 19.11.2023 16.00 - 12.4.2024 17.00

Kurssin jälkeen koulutettava:
- hallitsee ilmatorjunnan tulenjohtamisen käsitteet ja määritelmät sekä tulenjohtamisjärjestelmien käytön
- osaa suunnitella ja johtaa tulenjohtamisharjoituksen
- hallitsee taisteluanalyysin pitämisen.

Ilmatorjunnan tulenjohtamisen kouluttajille ja kouluttajiksi haluaville. Kurssille osallistuminen edellyttää aikaisempaa kokemusta ilmatorjunnan tulenjohtamisesta.

Kurssilaisille jaetaan maastopuku ja -lakki, poolopaita sekä majoittumisvälineet. Ota mukaasi sisäliikunta- ja peseytymisvälineet sekä riittävä määrä alusvaatteita ja sukkia.
Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

Ilmatorjunnan tulenjohtamisen ohjelmistojen (TASP06, ITJ ja ITJKJ) päivitysten opiskelu.

Sotilaallisia valmiuksia palveleva koulutus on osallistujille maksuton, sisältäen sisältäen muonituksen, majoituksen, vakuutusturvan kurssipaikalla, koulutuksen ja suojavaatetuksen kurssin ajaksi.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään koulutuspaikan yhteyshenkilölle.

Panssariprikaati
Parolannummentie 298