Informaatioturvallisuuden seminaari

Ajankohta 25.5.2024
Ilmoittautumisaika 15.1.2024 9.00 - 15.5.2024 9.00

Kurssin jälkeen osataan tulkita mediasta saatua tietoa ja ymmärretään minkälaisia keinoja ja menetelmiä voidaan käyttää sekä tunnistetaan, kun itse saatetaan olla informaatiovaikuttamisen kohteena.

Kaikille kansalaisille soveltuva koulutus.

Seminaari toteutetaan Webinaarina ja Teams-kutsu lähetetään kurssilaisille 15.5. mennessä, kun on varmistunut kurssin toteutuksen edellytykset.

Informaatioturvallisuuden seminaari on päivän mittainen koulutus, jossa käydään läpi ajankohtaisen teeman kautta informaatioturvallisuutta.

Koulutuspäivän hintaan sisältyy opetus, opetusmateriaali sekä mahdollisen oppimisympäristön käyttö ja vakuutusturva.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, https://koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Webinaari

Kurssin johtaja: Marko Kalliokoski, kalliokoskima@gmail.com, 0400987944