KEVÄTSÄÄKSI24 - ICCS

Kesto Kolme päivää
Paikkakunta Pirkkala
Ilmoittautumisaika 30.11.2023 12.00 - 7.4.2024 23.00

Kurssin jälkeen taistelija osaa ja ymmärtää taistelijan perustaitoja (ICCS). Kurssilla koulutusaiheina on taktinen asekäsittely, suojelukoulutus, iskun jälkeinen tiedustelu (IJT), alkusammutus ja taisteluensiapu.

Soveltuu kaikille ilmavoimien tukikohdan joukoille pois lukien lentotekninen henkilöstö sekä viestijoukot. Satakunnan lennosto valitsee koulutukseen osallistujat.

Ota mukaan ajokortti tai henkilötodistus sekä riittävä määrä alusvaatteita, peseytymisvälineet sekä pyyheliina. Tule kurssille terveenä!

ICCS eli yksittäisen sotilaan perustaitoja opettava ja kertaava kurssi. Painopiste on taktisessa asekäsittelyssä.

Sotilaallisia valmiuksia palveleva koulutus on osallistujille maksuton, sisältäen sisältäen muonituksen, majoituksen, vakuutusturvan kurssipaikalla, koulutuksen ja suojavaatetuksen kurssin ajaksi.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään koulutuspaikan yhteyshenkilölle.

Satakunnan lennosto, Pirkkalan tukikohta
Varuskunnantie 274