Brandenstein marssi

Ajankohta 13.4.2024
Kesto 8 h
Ilmoittautumisaika 27.11.2023 11.45 - 24.3.2024 14.00

tavoitteena on, että kehitetään reserviläisten marssitaitoja sekä toimintakyvyn ylläpitoa pitkien marssien aikana.

Kaikille reserviläisille ja pitkäkestoisesta kävelysuorituksesta kiinnostuneille. Marssin menestyksellinen suoritus muodostaa osan reserviläisen kenttäkelpoisuus -suoritusta, ja siitä myönnetään 1 RKH vastaavuus, marssille voi osallistua myös siviilivarustuksessa

Marssi kolme – maksa kaksi; huomioithan, että osallistumalla Brandenstein-marssiin huhtikuussa Loviisassa & Kesäyön marssiin kesäkuussa Tuusulassa, niin ansaitset tällä ilmaisen osallistumisen Kesäyön marssiin elokuussa Raaseporissa.”

Marssi toteutetaan Loviisan lähiympäristössä, mukaillen Osasto Brandensteinin reittiä.
25 tai 41,5 km reppumarssin voi suorittaa siviili sekä sotilasvaatetuksessa. Reppujen tulee olla sotilaskäyttöön soveltuvia, M05/M91 tai muuten hillityjä kuosiltaan. Sotilasvaatetuksen tulee olla M05/M91/M62 kuosia.
Marssija hankkii varusteensa itse. Marssi toteutetaan pienryhmissä. Reitti on merkitty, mutta osallistujilta edellytetään kartanlukutaitoa. Marssijoille annetaan lounaspussi lähdössä. Matkalla 2 vesipistettä.

08.30 -09.00 Ilmoittautuminen
09.00 Marssipuhuttelu
09.15 (tai kun puhuttelu loppuu) Lähtö

Kurssin hinta 16 eur.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä

Ilmoittautumisen voi peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.

muistathan että osallistumalla Brandesteinin ja Tuusulan marsseille, Raaseporin marssi on ilmainen

Loviisa

Marssin johtaja: Jarkko Törmänen, 045 238 3035