Faitterit soittoleiri, Hamina

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Hamina
Ilmoittautumisaika 22.1.2024 10.07 - 12.4.2024 15.00

Kurssilla täydennetään esitettävää ohjelmistoa ja valmistaudutaan Rauhanturvaajaliiton juhlatilaisuuksien esiintymisiin.

Faitterit soittokunnan jäsenet.

Perustiedot ja osaaminen nuottien lukemisesta.

Kurssin aikataulu ja ohjelma kerrotaan kurssikirjeessä. Kurssinjohtaja lähettää sen kurssille hyväksytyille ennen kurssin alkua.

Kurssi on maksuton, Suomen Rauhanturvaajaliitto vastaa kaikista kustannuksista.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Vanha Veteraani
Kadettikoulunkatu 7