Ampumapäivä naisille: pistooliammunta 0, 5, 7

Ajankohta 13.4.2024
Paikkakunta Utti
Ilmoittautumisaika 1.2.2024 8.00 - 31.3.2024 20.00

Oikea ja turvallinen aseenkäsittely, sekä lisätä tietoisuutta ammunnan harrastusmahdollisuuksista.

Naisilla, jotka ovat täyttäneet 18 vuotta

Kuulo- ja silmäsuojat ovat MPK:n puolesta
Koulutus toteutetaan ulkotiloissa, joten säänmukainen vaatetus huomioitava.
Kurssilla tarjotaan lämmin lounas, joten mahd erityisruokavaliot ilmoitettava kurssin hallinnoijalle viimeistään viikkoa ennen kurssia.

Ilmoittautuminen Tyrrin ampumakeskuksessa 8.00-8.30, varaathan mukaasi kuvallisen henkilökortin.
Ammunnan yleiset varomääräykset
Aseen ja ampumatarvikkeiden turvallinen käsittely
Ampuma-asennot, tähtääminen ja laukaisu
Käytännön harjoittelu

Koulutustilaisuuden hintaan sisältyy opetus, koulutusmateriaalit ja -varustus, sekä oppimisympäristön käyttö, vakuutusturva sekä lämmin lounas.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, https://koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Tyrrin ampumakeskus
45410 Utti