Ampumapäivä Rauhanturvaajille

Kesto
Paikkakunta Hamina
Ilmoittautumisaika 1.2.2024 0.00 - 22.4.2024 0.00

Harjaannuttaa kurssilaiset käsittelemään sekä ampumaan kiväärillä että pistoolilla. Toteuttamaan ampumaohjelmiston mukaiset ammunnat turvallisesti.

Rauhanturvaamistehtävissä olleet. Kurssi on tarkoitettu yli 18 vuotiaille ammunnasta kiinnostuneille tai ammuntaa harrastaville.
Vaaditaan aikaisempaa ampumakokemusta rynnäkkökiväärillä. Esim suoritettu varusmiespalvelus käy ampumakokemukseksi. Varoteknisenä huomiona: varomääräys kuulon suojaamisesta kieltää raskaana olevien osallistumisen ammuntoihin.

Kurssilaisilla on oltava säänmukainen ulkovaatetus. Ampumapaikalla ei ole katosta.
Kurssin ilmoittautumispaikka ja muut ohjeet ilmoitetaan kurssille hyväksytyille lähetettävässä infokirjeessä (sposti) ilmoittautumisajan päätyttyä. Tarkastathan, että MPK tiedoissasi on oikea sähköpostiosoite!
HUOM! Ilmoittautumisajan jälkeen PV tarkastaa kurssin osallistujat.
Kurssimaksu sisältää aseet, muun koulutusmateriaalin, silmä- ja kuulosuojainten sekä tarvittaessa tstliivin lainan.
Omia suojaimia ja tstliiviä saa käyttää
Omaa asetta ei tällä kurssilla ole mahdollista käyttää

Aamupäivän aikana ammutaan AR-15 kiväärillä ja 9 mm pistoolilla. Ennalta sovitun mukaisesti. Kurssin hintaan sisältyy kenttäruokailu.

Kurssimaksu peritään, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen

Lupinmäen ampumarata
Lupinmäki