HÄMEEN ILVES 2024 suunnittelu 1

Kesto 1 vrk
Paikkakunta Parolannummi
Ilmoittautumisaika 5.1.2024 10.06 - 28.4.2024 23.00

Tavoitteena on antaa HÄMEEN ILVES 2024 kurssinjohto- ja huolto-organisaatiolle, kurssinjohtajille, kurssivääpeleille sekä muille toimijoille perusteet harjoituksen valmisteluista.

Antaa perusteet suunnitella ja laatia kursseille:
-kurssi-/viikko-ohjelmat,
-antaa tarkennetut kurssikohtaiset perusteet harjoituksen tukipyyntöön; harjoitusalueiden käytöstä sekä materiaali- ja ajoneuvotarpeiden varaamisesta.
- tarkistaa ja tehdä muutokset kurssilistoihin ja henkilöstöön
- tarkistaa tai tehdä kursseittain materiaalivarauslistat – Hämeen Ilves 2024 teams kansioon.

HÄMEEN ILVES 2024;
- harjoituksen johto- ja tukihenkilöstölle, kurssinjohtajille, kurssivääpeleille sekä muille harjoituksen toimijoille.
-yli 18-vuotiaat harjoituksen suunnittelusta kiinnostuneet MPK-toimijat ja muut henkilöt.

Hämeen Ilves 2024 harjoitus on kokonaisuus, johon sisältyy suunnittelutilaisuuksia ja etukäteistehtäviä. Kaikkien harjoitukseen osallistuvien kurssien on oltava edustettuna myös suunnittelutilaisuuksissa ja tehtävä etukäteen annetut valmistelutehtävät mm. materiaalivarausten suhteen. Tämä on ehdoton edellytys osallistua syyskuun harjoitukseen.
Kurssia ei varusteta.

* Ilmoittautuminen klo 8.30 - 9.00
* HÄMEEN ILVES 2024 kurssit ja kurssihenkilöstö
* Kurssien tavoitteet ja harjoitusalueiden käyttösuunnitelmat/-esitykset
* Harjoituksen valmisteluaikataulu ja aikamääreet (mitä ja milloin on oltava tehty
* Panssariprikaatin toimeenpanon esikäsky
* MPK tukipyyntö ja Panssariprikaatin tukikäskyn sisältö harjoitukseen
*Panssariprikaatin saatesanat ja ohjeet harjoitukseen
*Lounas
* Suunnittelualustan käyttö ja kertaus
* Tarkentavat ohjeet jatkovalmisteluista harjoituksen johto- ja tukihenkilöstölle, kurssinjohtajille ja vääpeleille - aikamääreineen.
* Materiaalivarauslistojen laatiminen ja tarkastaminen – Hämeen Ilves 2024 teams kansioon.
* Kurssin päättäminen porrastetusti, viimeistään 17.00 mennessä.

Kurssi on maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Vaakunasali, Panssariprikaati
Parolannummentie 219
13700 Parolannummi

Harjoituksen johtaja ( suunnittelu - Hattula)