Tarkka-ammunta peruskurssi 1, teoriaopinnot

Kesto 0,5 vrk
Paikkakunta Tampere
Ilmoittautumisaika 10.1.2024 9.17 - 14.2.2024 13.00

Kurssi sisältää tarkka-ammunta 1 kurssin teoriaosuuden.
Kurssin ajankohta 5.3.204 klo 18:00-21:00.

Kurssi jakaantuu teams sovelluksella pidettävään etäjaksoon ja MPKMOODLE:ssa tapahtuvaan itseopiskeluun sekä oman aseen omistavilla etäampumatehtävään.
Kurssi toteutetaan omin asein. Teoriakurssi on voimassa vuoden.

Kurssin teoriaosuus on tarkoitettu ensisijaisesti sijoitetuille tarkka-ampujille ja sijoituskelpoiselle reserviläiselle.

Se soveltuu myös johtajille, jotka ovat tekemisissä tarkka-ammunnan johtamisen kanssa. Kurssin muut avoimet paikat voidaan täyttää muillakin aiheesta kiinnostuneilla henkilöillä.

Kurssilaisella täytyy olla tietokone tai tabletti, jolla voi liittyä teams koulutukseen joko sovelluksen tai selaimen kautta.

Teoriaosaan ja lähijaksoon pitää molempiin ilmoittautua erikseen.

Kurssilaisen tulee luoda itselleen PV-moodletili itseopiskelua varten osoitteessa https://www.pvmoodle.fi/login/index.php

Kurssilaiset tunnistetaan PV-moodleen sähköpostin perusteella. Mikäli PV-moodletunnukset on liitetty eri sähköpostiin kuin MPK järjestelmässä on käytössä, niin siitä on ilmoitettava kurssin johtajalle sähköpostilla.
Itseopiskeluun sisältyy koe ja aseen omistaville lisäksi etäampumatehtävä.

Teams linkit lähetetään ilmoittautuneille 2.3. mennessä.

.

Verkkokurssi Tampere