Hiihtomarssi 20 km, Ylöjärvi

Kesto 0,5 vrk
Paikkakunta Ylöjärvi
Ilmoittautumisaika 11.1.2024 12.32 - 27.2.2024 12.00

Kurssin tavoitteena on pitkäkestoisen kestävyyden ja hiihtotaidon kehittäminen suorittamalla 20 km:n hiihtomarssi.

Kurssi soveltuu kaikille perusterveille reserviläisille sekä muille hiihdosta kiinnostuneille yli 18 vuotiaille.

Hiihtomarssi suoritetaan omilla hiihtovälineillä, vapaassa urheiluvarustuksessa.
MPK vastaa juomatäydennyksestä ja välipaloista marssin aikana.

Hiihtomarssi 20 km Lamminpään ulkoilumaja - Julkujärvi (Topin tupa) välisellä hiihtoreitillä.

Kello 09.00 ilmoittautuminen Lamminpään ulkoilumajalla, josta marssille lähtö. Ajoneuvot jätetään ulkoilumajan alapuolella sijaitsevalle parkkipaikalle.

Kurssimaksu sisältää välipalatarjoilun marssin aikana sekä vakuutuksen.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu 10,-€ on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Lamminpään ulkoilumaja
Velodromintie 45