Sotilaan oheistaidot 3/24

Kesto 2 tuntia
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 27.1.2024 14.55 - 23.3.2024 19.00

Kurssilla harjoitutetaan fyysistä kuntoa ja taistelijan taitoja, joiden osaaminen ja kertaus on jokaiselle kunnostaan huolehtivalle reserviläiselle välttämätöntä.

Reserviläisille, jotka ovat kiinnostuneita uuden oppimisesta, kuntonsa ylläpitämisestä sekä taistelukykynsä säilyttämisestä.

Liikuntavarustus ja mikäli sellaiset omistaa, niin hammas- ja nivussuojat.

Ilmoittautuminen Pansion portilla klo 1900 mennessä.

Koulutuksen aiheena tällä kertaa kunto- ja voimaharjoitteet kehonpainolla pareittain ja ryhmissä.

Kurssi on osallistujille maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse meripuolustuspiiri@mpk.fi.

Pansio
Laivastontie 2