Pistooliammunta (0, 4, E1), ammunnan perusteet

Ajankohta 27.4.2024
Paikkakunta Utti
Ilmoittautumisaika 4.3.2024 10.00 - 19.4.2024 23.00

Ampumataidon kehittäminen ja ylläpito.

Ensisijaisesti reserviläisille sekä ammuntaa harrastaville. Osallistujan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Kurssille voidaan ottaa korkeintaan 25 kurssilaista. Kuulo- ja silmäsuojaimet ovat MPK:n puolesta. Koulutus toteutetaan ulkotiloissa, joten säänmukainen pukeutuminen huomioitava!

Kurssilla tarjotaan lämmin lounas. Mahdollisista erityisruokavaliosta on ilmoitettava kurssin hallinnoijalle viimeistään viikkoa ennen kurssia.

Ilmoittautuminen Tyrrin ampumakeskuksessa klo 8–8.30 välisenä aikana. Varaa mukaan kuvallinen henkilökortti.
Ammunnan yleiset varomääräykset
Aseen ja ampumatarvikkeiden turvallinen käsittely
Ampuma-asennot, tähtääminen ja laukaisu
Käytännön harjoittelu

Koulutustilaisuuden hintaan sisältyy opetus, koulutusmateriaali- ja varustus, oppimisympäristön käyttö, vakuutusturvan sekä lämmin lounas.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, https://koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Tyrrin ampumakeskus
45410 Utti