Sandels-jotos, kilpailijat

Kesto
Paikkakunta Vieremä
Ilmoittautumisaika 16.3.2024 12.00 - 30.4.2024 23.59

Kurssin jälkeen osallistuja muistaa jotoskilpailuun osallistumisen perusteet sekä jotoksiin liittyvät perinteet ja arvot. Osallistuja on perehtynyt erilaisiin sotilastaitoihin ja turvalliseen ammuntaan monipuolisilla rastitehtävillä.

Järjestyksessään 36. jotoksen yleisenä tarkoituksena on kouluttaa reserviläisiä monipuolisesti erilaisissa sotilastaidoissa.

Kurssi soveltuu hyväkuntoisille reserviläisille ja muille asiasta kiinnostuneille.
Ikäraja on 18 vuotta.

Osallistujan on kyettävä liikkumaan ulkona pitkiä matkoja huonoissakin keliolosuhteissa. Partion jäsenillä on oltava nettiyhteydellä varustettu älypuhelin sekä omat majoitteet.

Jotoksella kilpaillaan kahdessa sarjassa: kilpasarja "Döbeln" ja harrastesarja "Sandels".

Partion koko on 3-5 kilpailijaa.

Koulutus toteutetaan kilpailuna, jossa kilpaillaan partiokokoonpanossa erilaisilla tehtävärasteilla, jotka sisältävät ammuntaa ja sotilastaitoja. Katso tarkemmat tiedot ja ohjeet: https://www.rul.fi/iisalmi/sandels-jotos/

Kurssimaksu sisältää opetuksen, koulutusmateriaalin, lounaan sekä vakuutuksen.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää tulematta ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse suoraan kurssin hallinnosta vastaavalle henkilölle (Jukka Mutanen, jukka.mutanen@mpk.fi, puh. 0443933171).

Vieremä
Haajaistentie 557
74590 Vieremä

Jotosjohtaja (kurssinjohtaja): Mika Suomalainen (040 747 0910, mika.suomalainen@vierema.fi)