Linnakevene Gyltön kevätkunnostus 4

Kesto 3 tuntia
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 30.3.2024 15.54 - 7.5.2024 18.00

Kurssien tavoitteena on kouluttaa m/s Gyltön alushenkilöstö alustekniikan korjauksiin, kuten esim. moottori, sähköjärjestelmät, navigointijärjestelmät, saniteetti- ja vesijärjestelmät ja kunnostaa aluksessa kaudella 2023 havaitut korjaus- ja päivitystarpeet.

Kurssin jälkeen osallistuja osaa mm. vaihtaa kunnostettavat moottorin osat, selvittää ja korjata kaapeliongelmat, vaihtaa aluksessa olevat vialliset anturit, mittarit ja mittarivalot, purkaa ja asentaa navigointijärjestelmän komponentteja, vaihtaa VHF-radion vara-akustot ja vialliset osat.

Kurssi kertaa ja ylläpitää ottokaluston huolto- ja kunnostustaitoja.

Aluksen toimintaan sitoutuneille.

Kurssinjohtaja ohjeistaa osallistujat henkilökohtaisesti.

1600 Kurssilaisten ilmoittautuminen Pansiossa
1615 huolto- ja kunnostustöitä työlistan mukaisesti
2100 Kurssin purku, päätös ja kotiutus Pansiossa

Kurssi on osallistujalle maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse meripuolustuspiiri@mpk.fi.

Pansio
Laivastontie 2