Virtuaalikoulutusympäristö (VKY) työpaja 2

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Parolannummi
Ilmoittautumisaika 28.5.2024 12.24 - 31.7.2024 23.00

Kurssin tarkoituksena on kehittää kouluttajien VKY osaamista ja antaa valmiudet toimia kouluttajana kursseilla. Kurssi mahdollistaa VKY
- skenaarioiden ennakkototeutuksen hyvissä ajoin ennen kurssia.
Muistaa:
- VKY tilanteen luomisen ja käytön
- VKY:n rajoitteet ja mahdollisuudet
Ymmärtää:
- Virtuaalikoulutusympäristön mahdollisuudet koulutuksessa
- VKY:n ja maastokoulutuksen soveltamisen yhteen
Soveltaa:
- VKY-koulutuksen ja maastokoulutuksen yhteen sovittamisen

Kurssi soveltuu yli 18-vuotiaille MPK:n sitoutuneille kurssinjohtajille, kouluttajille ja muille vapaaehtoistoimijoille, joilla on kokemusta VKY:n käytöstä koulutuksessa.
Myös kurssinjohtajat jotka suunnittelevat VKY:n käyttöä kursseilla, ovat tervetulleita tutustumaan.

Kurssille osallistujalla tulee olla perustiedot VKY:n hallinnasta tai tiedossaan kurssi jossa VKY:tä käytetään kouluttamiseen.

Kurssille hyväksytyille lähetetään noin kaksi viikkoa ennen kurssia kurssikirje, jossa annetaan ohjeita ilmoittautumisesta, varustuksesta, majoituksesta ja muusta kurssin järjestelyihin liittyvistä asioista.

Ilmoittautuminen perjantaina 9.8.2024 kello 18:00 mennessä
Kurssioppitunnit
VKY- mitä se on
VKY käyttöperiaatteet tilannekuvan valistelua varten
VKY tilannekuvan (skenaario) luominen
Käyttöharjoituksia
Kurssi päättyy sunnuntaina 11.8.2024 klo 17:00 mennessä.

Kurssi on maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Panssariprikaati
Parolannummentie 298