Reserviläisen kuukausitreeni 11/24

Kesto 2 tuntia
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 6.7.2024 11.32 - 16.11.2024 9.00

Kurssin tavoitteena on ylläpitää reserviläisen kuntoa, taistelukykyä ja -taitoja sekä ampumataitoa.

Kuukausittainen liikunta- ja lisäkoulutustapahtuma reserviläisille, jotka ovat kiinnostuneita uuden oppimisesta, kuntonsa ylläpitämisestä sekä taistelukykynsä säilyttämisestä.

Liikuntavarustus ja hammas- ja nivussuojat, mikäli sellaiset omistaa.
Simulaattorikoulutuksessa kevyt sisävaatetus.

Ilmoittautuminen Pansion portilla klo 1900 mennessä. Illan aikana on valittavissa yksi seuraavista olevista aiheista, fyysinen koulutus, Virtuaalikoulutusympäristö- (VKY) tai sisäammuntasimulaattorikoulutus (SAS).

Fyysisen koulutuksen aiheena on vaarallisista otteista irtautuminen.

VKY koulutuksessa harjoitellaan johtamista, radiokommunikointia, hyökkäystä, puolustamista, irtautumista, eri aseiden taktista käyttöä, taktiikkaa ja muita ryhmän taistelumenetelmiä.

SAS koulutuksessa harjoitellaan ampumisen tekniikkaa datan avulla, eri ampuma-asentoja ja taktisia skenaarioita aseilla RK, sinko ja pistooli.

Ilmoita ennakkokyselyssä mistä osa-alueesta olet kiinnostunut.

Kurssi on osallistujille maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse meripuolustuspiiri@mpk.fi.

Pansio
Laivastontie 2