MPK kouluttajakurssi, MPK taso 2 (osa 2)

Ajankohta 26.10.2019
Kesto 1 päivä
Paikkakunta Kuopio
Ilmoittautumisaika 20.3.2018 17.35 - 14.10.2019 9.00

Kurssinjohtajakurssi on uudistunut. Se käsittää ETÄJÄKSON joka löytyy Joensuun koulutuspaikan kursseista (ilmoittautukaa sinne) ja sen osuus suoritetaan PV-Moodlessa (ohjeet ko kurssilla). Kun olette suorittaneet etäjakson voitte ilmoittautua tälle kurssille.
Tämä kurssi on MPK kouluttajakurssi taso 2 (kurssinjohtaja) LÄHIJAKSO.
Kurssilla käydään läpi Kuopion koulutuspaikan kurssin suunnittelun erityispiirteet.
Tämä kurssi EI pätevöitä osallistujaa PV sotilaskouluttajaksi.

Kurssi soveltuu KAIKILLE JOHTAMISKOULUTUSTA haluaville 18v täyttäneille kansalaisille. MPK tai RUK kouluttajakurssin suorittaminen on eduksi MPK toimintaan aktiivisesti osallistuville. Tälle lähijaksolle osallistuminen edellyttää etäjakson suorittamista.
Soveltuu opettajien VESO-koulutukseksi oppilaitoksesta riippuen (henkilön itse tarkistettava)
HUOM: Kurssi EI sisällä majoitusta la-su väliseksi ajaksi.

Suositeltavat esitiedot

1 Kurssi järjestetään jos 14.10. mennessä on ilmoittautunut vähintään 6 osallistujaa
2 Kurssille voidaan ottaa 10 opiskelijaa
3 Ilmoittautuminen päättyy HETI 10 osallistujan täytyttyä, mutta viimeistään 14.10.
4 MPK sitoumuksen tehneille kouluttajille kurssi on maksuton, muille maksullinen
5 Hintaan (25e) sisältyy: opetus, monisteet, oppikirjat, lounas, kahvit
6 Pysäköintiä ei ole järjestetty kurssin toimesta
7 Kurssilaiset ovat vakuutettuja MPK toimesta kurssin alusta sen loppuun (pl matkat).
8 Päihteiden käyttö MPK kursseilla on kielletty.
9 Osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä MPK tietojärjestelmään (jos et jo ole)
10 Ikäraja kurssille on 18 vuotta
13 pv myöntää kurssista 1 kh vast vrk:n

Pohjois-Savon aluetoimisto