Asehuolto ja kouluttajakoulutus

Kesto 1 päivä
Paikkakunta iisalmi
Ilmoittautumisaika 27.3.2018 13.04 - 1.2.2019 17.00

Tavoite on huoltaa vuoden aikana käytössä olleet reserviläisaseet (kiväärit ja pistoolit).
Kurssilla kootaan kokemukset kuluvalta vuodelta sekä kootaan kehitysajatuksia vuodelle 2016. Kurssin jälkeen opiskelija tuntee viimeisimmät turvallisuusmääräykset, osaa turvallisen asekäsittelyn ja kykenee toteuttamaan ammunnat turvallisesti määräysten mukaan.

MPK ampumakouluttajat sekä ammuntaa harrastavat reserviläispiirien aktiivijäsenet.

Suositeltavat esitiedot

1 Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti MPK:n Pohjois-Savon koulutuspaikan sitoutuneille ampumakouluttajille sekä reserviläisjärjestöjen vastaavaa koulutusta antaville henkilöille.
2 Kurssipaikka ilmoitetaan ennen kurssin alkua ilmoittautuneille.
3 reserviläisille pv myöntää kurssista 1 kertausharjoitusta vastaavan vuorokauden
4 kurssi on MPK KUOKOPA kouluttajille maksuton
5 Osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä MPK tietojärjestelmään (jos et jo aiemmin ole rekisteröitynyt)
6 Ikäraja kurssille on 18 vuotta.
7 pv myöntää kurssista 1 kh vast vrk:n

Iisalmi