Sandels JOTOS maastotaitokilpailu, KILPAILIJAT

Kesto 2 päivää
Paikkakunta Iisalmi
Ilmoittautumisaika 13.2.2018 12.00 - 10.5.2019 12.00

Järjestyksessään 32. Sandels Jotos järjestetään 18.–19.5.2019. Luvassa on vaihtelevassa, hyväkulkuisessa mäkimaastossa mielenkiintoisia tehtäviä kahdessa sarjassa.
Jotos sopii maanpuolustushenkisille, niin vaativaa kisaa hakeville kuin työpaikka- tai kaveriporukkajoukkueille. Jotos koostuu ammunnasta, maastovaelluksesta sekä rastitehtävistä, jotka mittaavat erilaisia sotilaallisia sekä yleishyödyllisiä tietoja ja taitoja.
Sarjat: Kilpasarja (Döbeln) ja harrastesarja (Sandels). Sandels Jotoksen vaativampi kisa käydään Döbeln -sarjassa. Tämän sarjan jotos kilpaillaan samoin jotossäännöin kuin Sandels-sarja.

Kilpailu soveltuu hyvin kaikille, erityisesti reserviläisille. Jotos edellyttää kohtalaisen hyvää peruskuntoa. Ikäraja tämän kurssin sarjoihin on 18 vuotta.

Suositeltavat esitiedot

HUOMAA TÄRKEÄÄ:
1 Tällä kurssipohjalla ilmoittautuvat ainoastaan kaikki KILPAILIJAT molempiin sarjoihin
2 Kurssilaisia ei varusteta. Kilpailija tuo mukanaan omat varusteet.
3 Reserviläinen saat rinnasteiset kertausharjoitusvuorokaudet vain kirjautumalla MPK:n
järjestelmään. Samalla saat sähköisen MPK-kortin, josta voit seurata kurssejasi !
4 Kurssilaiset ovat vakuutettuja MPK toimesta kurssin alusta sen päättymiseen (pl matkat) ammunnat mukaan lukien
5 Päihteiden käyttö MPK kursseilla on kielletty.
6 Osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä MPK tietojärjestelmään (jos et jo aiemmin ole rekisteröitynyt)
7 Ikäraja näihin sarjoihin on 18 vuotta
8 PV myöntää kurssista 2 korvaavaa kh vrk:tta