Kyberturvallisuuden peruskurssi

Ajankohta 2.2.2019 - 3.2.2019
Paikkakunta Säkylä
Ilmoittautumisaika 27.11.2018 - 25.1.2019

Kaikille kyberturvallisuudesta kiinnostuneille henkilöille.

Suositeltavat esitiedot

Haluatko tietää lisää kyberturvallisuudesta? Arvostatko yksityisyydensuojaasi? Ovatko kotisi tietotekniikkalaitteet suojattu tietoturvauhilta? Kaipaatko lisää tietoa mediassa usein esillä olevista termeistä, kuten haittaohjelmista, tietojen urkinnasta ja palvelunestohyökkäyksistä?
Tule mukaan oppimaan ja keskustelemaan ajankohtaisista kyber- ja tietoturva-aiheista, jotka koskettavat jokapäiväistä elämääsi. Kurssilla perehdytään arjen tietoturvaan, kyberturvallisuuden peruskäsitteisiin ja yleisimpien tietoturvauhkien torjumiseen. Osallistujilla ei tarvitse olla teknistä taustaa, avoin mieli ja oppimishalu riittävät. Kurssilla luennoivat eri alojen ammattilaiset, jotka kertovat tietoturvasta omasta näkökulmastaan. Opetusaiheina mm. kyberturvallisuuden peruskäsitteet, verkkojen turvallisuus, kodin laitteiden turvallisuus, salasanat, ja oma turvallinen toiminta.
Kurssin ohjelma tarkentuu lähempänä kurssiajankohtaa.

Kurssille hyväksymisen edellytyksenä on, että henkilöllisyys tarkastetaan kurssin alussa.

Huovinrinne
Porilaistie