Perustamiskurssi 1

Kesto 2 vrk
Paikkakunta KOUVOLA
Ilmoittautumisaika 19.11.2018 - 31.3.2019

Kyettävä Kymijoki 2019 harjoituksen joukkojen perustamiseen.
Tunnettava: perustamiskeskuksen kokoonpano, tehtävät ja suorituskykyvaatimukset, perustamisen johtaminen, tilannekuvan ylläpitäminen, henkilöstön vastaanotto ja varustaminen, materiaalin vastaanotto, käsittely ja hajauttaminen, perustamisen päättäminen ja sotavalmiustarkastus .

Paikallispataljoonan perustamiskeskuksiin sijoitettu henkilöstö. LKP ryhmät ja varastojoukkueiden johto.
Ilmoittautumisajan päätyttyä kurssille hyväksytyille lähetetään tästä ilmoitus sähköpostitse.

Suositeltavat esitiedot

Kurssille voi ilmoittautua myös koulutuskalenterin välityksellä. Puolustusvoimat valitsee ja kutsuu reserviläiset kurssille.
Kurssin kouluttajat ja tukiorganisaation henkilöt ilmoittautuvat kurssille koulutuskalenterin välityksellä.

Vekaranjärvi
Varuskuntatie 230