Kymijoki 2019, Maakuntakomppanian taistelu

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Vekaranjärvi
Ilmoittautumisaika 31.12.2018 - 5.5.2019

Kyettävä tuloalueella ryhmittymiseen, oman toiminnan suojaamiseen, tulevan toiminnan valmisteluihin ja itsenäiseen puolustustaisteluun erillisessä suunnassa.
Tunnettava: Kymijoki harjoituksen kokonaisuus.
Osattava: sotamateriaalin käyttö, oman alueen valvonta, epäsuorantulen valmistelut ja käyttö, panssarintorjunnan valmistelut ja käyttö, johtamisjärjestelmän käyttö ja ylläpitäminen, taisteluaineilta suojautuminen.

Paikallispataljoonan Maakuntakomppanioihin sijoitettu henkilöstö, tulenjohtoryhmät, panssarijääkärijoukkue ja tiedusteluryhmät.
Ilmoittautumisajan päätyttyä kurssille hyväksytyille lähetetään tästä ilmoitus sähköpostitse.

Suositeltavat esitiedot

Kurssille voi ilmoittautua myös koulutuskalenterin välityksellä. Puolustusvoimat valitsee ja kutsuu reserviläiset kurssille.

Vekaranjärvi
Varuskuntatie 230