Kevät Niini19 Naisten valmiustaidot väkivaltatilanteessa

Ajankohta 15.3.2019 - 17.3.2019
Paikkakunta Niinisalo
Ilmoittautumisaika 1.1.2019 - 5.3.2019

Kurssin jälkeen osallistuja tuntee toiminnan väkivaltaisessa tilanteessa, osaa oman turvallisuuden suunnitteluun, osaa yksinkertaisten suojautumiskeinojen käyttämisen ja ensiavun. Tuntee suomalaisten viranomaisten ja vapaaehtoisten toiminnan väkivaltaisessa tilanteessa.

Yli 18-vuotiaille naisille, jotka haluavat kehittää toimintavalmiuksiaan väkivaltaisessa tilanteessa ja oppia tunnistamaan omaan turvallisuuteensa vaikuttavia tekijöitä.

Suositeltavat esitiedot

Saat valmiuksia väkivaltaisessa tilanteessa toimimiseen, oman turvallisuutesi suunnitteluun, yksinkertaisten suojautumiskeinojen käyttämiseen ja ensiapuun. Tunnet suomalaisten viranomaisten ja vapaaehtoisten toimintaa väkivaltaisessa tilanteessa.Kaikkien kurssille osallistuneiden henkilöllisyys tarkastetaan.

Porin prikaati Niinisalo
Sairaalatie 6