Perustaistelumenetelmät ja TRA kertauskurssi

Aika 17.00
Paikkakunta Sysmä
Ilmoittautumisaika

Kurssilla kerrataan perustaistelumenetelmiä sekä taistelua rakennetulla alueella ryhmä- ja partiokokoonpanoissa sekä harjoitellaan tarkka-ampujan käyttöä ryhmän tulitukena ja vasta-tarkka-ampujana.
Kurssilla järjestetään myös perustaistelumenetelmiin ja TRA-toimintaan liittyvät ammunnat.
Kurssin jälkeen kurssilainen:
Hallitsee: Yksittäisen taistelijan turvallisen aseenkäytön osana partiota ja ryhmää.
Osaa: Ryhmän perustaistelumenetelmien ja TRA:n mukaiset harjoiteltavat taktiikat
Tuntee: Ryhmän toiminnan osana joukkuetta jalkaväkitaistelussa maastossa ja rakennetulla alueella, sekä tarkka-ampujan käytön tulitukena sekä vastatarkka-ampujana.

PHMAAKK:aan sijoitetulle ja sitoutuneelle henkilölle, jotka ovat jo perehtyneet asiaan.

Suositeltavat esitiedot

Osallistuilla tulee olla perustiedot ja -taidot taistelusta rakennetulla alueella.

Sysmä/Liikola Suojeluskuntatalo ja Sippolan maatila
Liikolantie 779 ja Vintturintie 45