Sra ampujan kurssi

Ajankohta 7.4.2019
Paikkakunta Ylivieska
Ilmoittautumisaika 31.3.2019 mennessä

Sra-ampujan statuksen saaminen. Teoria- ja ampumakokeen läpäisemisen lisäksi statuksen saamisen ehtona on jäsenyys jossakin reserviläisyhdistyksessä.

Keski-Pohjanmaan Maanpuolustajien piiri ry:n jäsenet sekä muut sovelletusta reserviläisammunnasta kiinnostuneet reserviläiset sekä ammunnan harrastajat.

Suositeltavat esitiedot

Tutustuminen Sovelletun reserviläisammunnan sääntöihin (versio 7.0) https://resul.fi/wp-content/uploads/2019/02/SRA_Säännöt_7_0.pdf

Materiaali saa olla mukana teoriakokeessa, joten se kannattaa tulostaa itselle mukaan kurssille.

Kurssimaksu sisältää ruokailun. Muu ruokailu omakustanteena. Laina-aseilla ampuvilla lisäksi erillinen patruunakorvaus. Laina-aseilla ampuvilla lisäksi erillinen patruunamaksu 10 € / 45 patruunaa. Patruunamaksu suoritetaan paikan päällä kurssinjohtajan ohjeiden mukaan.

POHMALTSTO maksaa ensimmäistä kertaa kurssille osallistuvien maakuntajoukkojensa reserviläisten kurssimaksun (ei patruunamaksua). Osallistumisen perumisen säännöt koskevat myös maakuntajoukkoja. Kurssilainen vastaa itse kurssimaksun maksamisesta, mikäli peruminen tehdään ilman perusteltua syytä alle 21 vrk ennen kurssin alkua. (kts. perumisen säännöt)

Huhmarin ampumarata
Huhmarlammen metsätie 227