Tarkka-ammunnan jatkokurssi: Talvitoiminta

Kesto 2 pvä
Paikkakunta Niinisalo
Ilmoittautumisaika 10.1.2019 - 8.3.2019

Oman ase-patruunayhdistelmän osumapisteen määrittäminen eri etäisyyksille
Olosuhdetekijöiden ja etäisyyden mittaaminen sekä määrittäminen
Ballistiikkaohjelmien hyödyntäminen
Tuliasematoiminnan rutiinien kehittäminen talviolosuhteissa valoisalla ja pimeällä.
Lämpökameroiden ja valonvahvistimien käyttö sekä suojautuminen niiden tähystykseltä

Tarkka-ammunta 1, 2 ja 3 kurssit kiväärillä tai pienoiskiväärillä suorittaneet. Kurssilaisilla tulee olla oma kivääri ja varusteet.

Suositeltavat esitiedot

Kurssi toteutetaan PorPr/Niinisalon varuskunnassa yhteistyössä Satakunnan maanpuolustuspiirin kanssa KEVÄT harjoituksessa.

POHMALTSTO maksaa maakuntajoukkojensa reserviläisten kurssimaksun. Osallistumisen perumisen säännöt koskevat myös maakuntajoukkoja. Kurssilainen vastaa itse kurssimaksun maksamisesta, mikäli peruminen tehdään ilman perusteltua syytä alle 21 vrk ennen kurssin alkua. (kts. perumisen säännöt)

PorPr/Niinisalo
38840 Niinisalo