Sovellettu kivääri 2

Ajankohta 29.6.2019 - 30.6.2019
Paikkakunta Alavus
Ilmoittautumisaika 20.6.2019 mennessä

Kurssilla koulutetaan aseenkäyttö kohteensuojauksessa ja lopuksi ammutaan KS-ammuntatesti (40 ls. ja 11 tehtävää). Testistä saa kulta, hopea, pronssi tai tasomerkin.

Sijoitetut tai sijoituskelpoiset reserviläiset. Kurssin toiminnallisesta ammunnasta johtuen kurssi on suunnattu kokeneille ampujille (SRA, Practical ampujat, muu reservi). Pääsyvaatimuksena suoritettu 1 kurssi tai vastaava kokemus.

Patruunakulutus 200-300 kpl.

Suositeltavat esitiedot

Mahdollisuus käyttää laina-asetta. Laina-aseen ja patruunoiden käytöstä 70 euron lisämaksu.

Kurssiin kuuluu ruoka ja sauna. Pitkämatkalaisille mahdollisuus majoitukseen.

Laina-asetta käyttävälle lisäksi 70 euron patruunamaksu.

POHMALTSTO maksaa maakuntajoukkojensa reserviläisten kurssimaksun (ei koske patruunamaksua). Osallistumisen perumisen säännöt koskevat myös maakuntajoukkoja. Kurssilainen vastaa itse kurssimaksun maksamisesta, mikäli peruminen tehdään ilman perusteltua syytä alle 21 vrk ennen kurssin alkua. (kts. perumisen säännöt)

Alavus
Sikosaarentie 940