Tarkka-ammunta 2 pienoiskiväärillä

Ajankohta 13.4.2019 - 14.4.2019
Paikkakunta Vaasa
Ilmoittautumisaika 8.4.2019 mennessä

Perehtyä tarkka-ampujaparin tilanteenmukaiseen toimintaan ja ammuntaan pitkille etäisyyksille.

Kurssi antaa valmiudet osallistua 3 tason kurssille.

Tarkka-ammunta 1 kurssin kiväärillä tai pienoiskiväärillä kurssin suorittaneet henkilöt.

Kurssille voi osallistua myös toinen "aseeton" henkilö taistelijapariksi. Molemmat ampuvat vuorotellen toisen toimiessa tähystäjänä. Tämä on sovittava ko. henkilön kanssa, jolloin myös hän voi ilmoittautua kurssille.

Osallistujien on oltava kurssin alkaessa 18 vuotta täyttäneitä.

Suositeltavat esitiedot

Vaasan koulutuspaikan tiloissa on ilmainen majoitusmahdollisuus 30 kurssilaiselle. (keittiötilat ja suihku, autopaikat).

POHMALTSTO maksaa maakuntajoukkojensa reserviläisten kurssimaksun. Mikäli osallistumisensa peruu alle 21 vrk ennen kurssin alkua ilman perusteltua syytä, kurssilainen vastaa itse kurssimaksun maksamisesta. (kts. perumisen säännöt)

Valtion Virastotalo / Kivijärven ampumarata
Wolffintie 35