Naisten itsepuolustuskurssi

Kesto 1 vrk
Paikkakunta Kajaani
Ilmoittautumisaika 25.2.2019 mennessä

Tarkoituksena on parantaa tietoutta uhkaavista tilanteista ja nostaa valmiutta toimia järkevällä ja turvallisella tavalla väkivallan uhatessa ja sen jälkeen.
Harjoiteltavat suoritteet on helppo omaksua ”selkärankaan” ja ne soveltuvat kaikenikäisille, -kokoisille ja -kuntoisille. Menetelmien päämääränä on hätävarjelulain (ja terveen järjen) mukaisesti mahdollisen hyökkäyksen torjuminen ja pakenemisen mahdollistaminen.

Kurssi sopii kaikille ja kaikenikäisille koulutuksesta kiinnostuneille.

Suositeltavat esitiedot

Kajaani, KaiPr, opastus pääportilta