Intti tutuksi naisille

Ajankohta 16.11.2019 - 17.11.2019
Paikkakunta KAJAANI
Ilmoittautumisaika 7.8.2019 0.00 - 30.10.2019

Tavoitteena on tutustuttaa kurssilaiset varusmiespalvelukseen ja maanpuolustukseen.
Kurssille otetaan maksimissaan 20 kurssilaista. Kurssilaiset valitaan minimivaatimukset täyttävistä ilmoittaumisjärjestyksen mukaisesti.

Kaikille maanpuolustuksesta kiinnostuneille vähintään 16-vuotiaille naisille (kurssin alkamishetkellä pitää olla vähintään 16-vuotias). 16-17 vuotiaiden osalta tarvitaan huoltajien hyväksyntä. Lisäksi kurssilaisten tulee olla Suomen kansalaisia.

Suositeltavat esitiedot

Kurssilla tutustutaan asevelvollisuuden suorittamiseen ja kasarmiympäristöön, seurataan koulutustapahtumia sekä opetellaan turvallisuus- ja maastotaitoja. Kurssilaisille jaetaan tarvittava suojavaatetus ja varustus teltassa yöpymistä varten.
Kainuun prikaatille on mahdollista tulla jo perjantai-iltana. Kasarmimajoitus järjestetään perjantain ja lauantain väliseksi yöksi. Lisäksi varuskuntaruokalassa on mahdollisuus nauttia lauantaiaamupala.
Kurssi päätetään sunnuntaina klo 15 mennessä ja kuljetus rautatieasemalle järjestetään.
Tiedot ruoka-aineallergioista kysytään myöhemmin erikseen. Samoin kurssiohjelma ja muut tarvittavat tiedot jaetaan myöhemmin.

Maksuton

Kainuun prikaati, opastus pääportilta