Kouluttajakoulutus 1, naiset

Kesto 2 vrk
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 7.2.2019 mennessä

Naisille suunnatulla kurssilla voit kehittää itseäsi johtamaan oman organisaatiosi toimintaa niin normaali- kuin poikkeusoloissa. Kurssi antaa mm. valmiuksia toimia kouluttajana erilaisissa harjoituksissa. Koulutustapa on tehokas ja auttaa eri taustaisia kouluttajia toimimaan yhdessä osana esim. MPK:n kursseja ja harjoituksia. Kurssilla perehdytään MPK:n koulutuskortin käyttöön koulutusten suunnittelun työkaluna. Osallistuminen ei vaadi aiempaa kouluttajataustaa tai suoritettua vapaaehtoista asepalvelusta.

18 vuotta täyttäneille MPKn toimintaan sitoutuneille sekä kaikille johtamis- ja kouluttajakoulutuksesta kiinnostuneille naisille. HUOM! Kurssi on hyödyllinen eri maanpuolustusjärjestöjen aktiivitoimijoille ja koulutustehtävissä toimiville. Mm. poikkeusoloissa on tärkeää osata kouluttaa suunnitellusti ja napakasti olennainen asia isollekin porukalle. Kurssilta saat eväitä juuri tähän!

Suositeltavat esitiedot

MPK:n toimintaan sitoutuneille kurssi on maksuton. Muille kurssin hinta on 50 euroa. Ilmoittautuminen 25.1.2019 mennessä.

- MPKn toimintaan sitoutuneille maksuton
- Muut 50€

Oulu, Hiukkavaara
Hiukanreitti 225
90650 Oulu

Kieli

Suomi

Kysy lisätietoja

Kurssinjohtaja Hanna Kela, hanna.hiltula@gmail.com tai 040 5290919
Oulun koulutuspaikan yhteyshenkilö koulutuspäällikkö Harri Pekkala, harri.pekkala@mpk.fi tai 040 668 2585.