Intti tutuksi naisille kertauskurssi

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Taipalsaari
Ilmoittautumisaika

Maanpuolustustahdon kehittäminen. Kerrata ja syventää peruskurssilla opittuja asioita. Kurssin jälkeen käsitys siitä, että mitä armeijassa tehdään.
Kurssille otetaan 20 ensimmäistä ilmoittautunutta.

18 vuotta täyttäneille naisille.
Kurssille hyväksytyt saavat kurssikirjeen, jossa tarkemmat ohjeet kurssin sisällöstä ja varustuksesta.
Aiemmin kurssille osallistuneet naiset voivat osallistua samaan aikaan järjestettävään kertauskurssiin, jossa on oma erillinen vaativampi ohjelma. Kertauskurssille ilmoittautuminen järjestelmän kautta.

Suositeltavat esitiedot

Kurssi aloitetaan Lappeenrannassa Maasotakoulun alueella, varustamisen jälkeen siirrytään moottorimarssilla Taipalsaarelle. Kotiutus tapahtuu Lappeenrannassa.

Kurssimaksu sisältää vakuutuksen, opetuksen, muonituksen, majoituksen, patruunat ja aseenkäytön.

Taipalsaari
Rantatie 156 Taipalsaari