Varautumisen viestijät

Kesto 1 pv
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika

Koulutuspäivän tavoitteena on vuorovaikutuksen keinoin tarjota tukea, lisätietoa, työkaluja sekä parhaita käytäntöjä varautumiskoulutushankkeesta ja kotiseutuharjoituksista viestimiseen alueellisella ja paikallisella tasolla.

Kurssi on erikoistason varautumisen koulutusta viestinnän näkökulmasta järjestöjen koulutusverkostohankeessa ja kotiseutuharjoituksissa. Koulutuksessa kuvataan sekä viranomaisten tarpeita että järjestöjen mahdollisuuksia toimia paikallishallinnon varautumisen tukena. Koulutuspäivän aikana keskitytään vapaaehtoisten viestijöiden verkostoitumiseen ja mahdollisuuksiin toimia viestijöinä hankkeen ja harjoitusten aikana.
Kurssi on suunnattu MPK:n jäsenjärjestöjen ja koulutusverkostohankkeen viestijöille. Kurssille ilmoittautumiset hyväksytään järjestöjen ilmoitusten perusteella. Kurssille hyväksytyille kurssi on maksuton.

Suositeltavat esitiedot

Kurssille valituille lähetetään ennen koulutuspäivää aiheeseen liittyvää ennakkomateriaalia tutustuttavaksi.

Puolustusvoimien kurssikeskus
Rantatie 66 Tuusula