Jalkaväen taistelutekniikan päivityskurssi 4/4

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Raseborg
Ilmoittautumisaika

Kurssikokonaisuuden jälkeen reserviläinen tuntee Jalkaväen yleisesti käytettävissä olevat aseet, ryhmitykset, käsimerkit, hajautetun taistelutavan, taisteluensiavun ja toiminnan räjähdevaarallisella alueella.

Reserviläisille, jotka haluavat pitää oppinsa ajan tasalla

Suositeltavat esitiedot

Mikäli olet siirtynyt reserviin ennen vuotta 2014, on jalkaväen menetelmissä ja tavassa taistella tapahtunut isoja muutoksia.
Tule kurssille joka päivittää tietosi.
Kurssi koostuu neljästä intensiivisestä viikonlopusta, joilla opit jalkaväen nykyisin käyttämät yleisimmät aseet, nykyiset ryhmien kokoonpanot, etenemismuodot ja taistelutavan, joka poikkeaa aika lailla vanhasta. Lisäksi saat koulutuksen taisteluensiapuun, sekä toimintaan räjähdevaarallisella alueella joka tänä päivänä on myös uhka.
Lopuksi suoritetaan auditointi ja todetaan onko oppi mennyt perille.
Jos sinulla ei ole tällä hetkellä sodan ajan tehtävää niin käytyäsi tämän kurssin, sinut voidaan sijoittaa paikallispataljoonaan tai taistelukoulutusyksikköön.

Dragsvik
Raseborgsvägen 39